حکم محکومیت دو تن از مدیران وقت کمیسیون معاملات انفورماتیک بانک تجارت صادر شد
یزدفردا- با رای صادره از سوی رئیس شعبه ۱۱۹۱ مجتمع قضائی امور اقتصادی دو تن از مدیران وقت کمیسیون معاملات انفورماتیک بانک تجارت علاوه بر انفصال دائم از خدمات دولتی و جزای نقدی به تحمل سه سال حبس و تبعید محکوم شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایسکانیوز،بر اساس رای صادره از سوی قاضی "علیرضامیرزاپور" هوشنگ – پ و جواد – ن به اتهام مشارکت و تبانی در معاملات دولتی هر یک به تحمل سه سال حبس و به ترتیب به پرداخت 55 هزار و 550 دلار جزای نقدی و 30 هزار مارک و 12 هزار و 500 دلار جزای نقدی و انفصال ابد هر دو متهم از خدمات دولتی و شرکت‌ها و موسسات وابسته به دولت و شهرداری‌ها محکوم شدند. بر اساس قسمت دیگری از رای صادره و در راستای اجرای ماده‌ 19 قانون مجازات اسلامی، متهمان ردیف های اول و دوم به ممنوعیت اقامت در تهران و تبعید و اقامت اجباری در شهرستان گناباد برای مدت 5 سال از تاریخ قطعیت و اجرای حکم، محکوم شدند.
همچنین متهمان ردیف های سوم تا هشتم که از اعضای وقت کمیسیون سیاست‌گذاری امور مکانیزه و انفورماتیک بانک تجارت و اعضای هیات مدیره همان بانک بودند، به علت فقدان ادله‌ کافی و عدم احراز بزه مستندا به مقررات ماده 177 قانون آیین دادرسی کیفری و اصل 37 قانون اساسی تبرده شدند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا